laloca's

Saturday, March 19, 2011

cuba untuk mengerti,.

walaupun aku si pnyokong yg menjadi tulang rusukmu..
tapi aku tetap yang lemah kerana tanpa kamu tiadalah tulung rusuk itu..

setiap apa kata ku..aku akan tetap menjaga tata ku agar kau bahagia...
walauoun kebahagian itu hanyalah untukmu,,aku akan tetap merasakannya tapi kamu tidak tahu..
aku merasakanya agar engkau terus bahagia..

setelah apa yang ku cuba sampaikan..mengertilah kamu , aku amat memerlukan mu..
setiap kata ku tak terbatas ,jadi maafkanlah aku dan tanyalah padaku isi hati ku..kerana ku akan melakukan apa sahaja agar senyuman terus terukir di bibir mu..

coretan ini bukan untuk aku sesali,tetapi aku tidak tahu bagaimana untuk meluahkan isi hati ku agar kamu tak terluka dek kata-kata ku..
aku teramatlah menyayangimu..

di saat in aku amat memerlukan mu,,sebagai mana kamu tahu , aku amatlah lemah ,tidak bermaya lagi,,
di satu sudut aku bersujud kepadanya agar hubungan kita kekal dan di perrmudahkan segala kesulitan yang telah kita tempuhi..

aku amat memerlukanmu untuk meneruskan perjalanan ini agar tidak jatuh sekali lagi..
di sudut ini juga aku berharap kamu sentiasa di sisiku selepas Tuhan ku..

No comments:

Post a Comment